Ankastre Servisi
Ankastre Servisi Olarak Ankastre Tamiri İşlemlerini Garantili Olarak Orijinal Yedek Parçalar İle Tamir Ediyoruz.
Manavgat'da Beyaz Eşya Tamirini İşi Bilene Yaptırmak İstemezmisiniz? 7/24 Beyaz Eşya Servis İçin Şimdi ARA 0555 660 57 17 .
ANKASTRE SERVİSİ
Ankastre sevisi evimiz ve mutfağımız için aldığımız ürünlerin dekorasyonunda hatta evimiz için aldığımız ürünler ile birlikte uyum içerisinde olduğu önemli bir unsur olarak karşımıza çıkmaktadırlar.
Ankastreyi tarif etmek gerekir is;
Ankastre ev için estetik bir duruş demektir
Ankastre ev için görsel bir duruş demektir
Ankastre kolaylık demektir
Ankastre özel hissetmek demektir.
Bunca güzellik karşısında evimize yakışanı en uygun olanı seçip almak ve bu ürünün devamlılığı için en uygun servis imkanını seçmek demektir.
Montajından itibaren arızasına, yedek parça teminine, genel bakım ve onarım hizmetlerine bağlı olarak gelişen bir yüksek tecrübe ve özveri ile yapılan hizmetin gözler önüne serilmesi ankastremizi için en uygun yetkili servis olacaktır.
Ankastre denildiğinde ilk akla gelen fırın, davlumbaz ve ocak gelmektedir. Bunun aksine ankastre ürünler sadece bunlar ile sınırlı değildir. Ankastre sınıfına giren diğer ürünler şu şekildedir;
Ankastre soğutucular, ankastre dondurucular, ankastre bulaşık makineleri, ankastre çamaşır makineleri, ankastre aspiratörler, ankastre mikrodalga fırınlar da bu sınıfa girmektedir.
Ankastre servisleri bütün bu ürünler için her açıdan donanımlı ve problemler ve arızalar karşısında kesin ve devamlı çözüm sunabilecek alanında uzman ekipler tarafından gerçekleştirilecek hizmetlerin bir bütünüdür.
Hızla gelişen teknolojiye ayak uyduran servisler yeni ürünler için çıkarılan genel mekanik, gerek yazılımsal olarak değişimler açısından kendini devamlı olarak geliştirerek her geçen gün biraz daha tecrübesine tecrübe katan ekipler ile bu işi sorunsuz bir şekilde en yüksek müşteri memnuniyeti çerçevesinde gerçekleştirmektedir.
İnsanlar tarafında bazı yetkili servisin sunduğu kaliteden uzak ve tamamen müşteriyi mağdur etmeye yönelik hizmetlerden dolayı oluşan ön yargılar servisler açısından olumsuz bir durum oluştursa da insanların iyi araştırmaları sonucunda ve yapılan çalışmaların ve müşteri anketlerinin gösterdiği durumları iyi incelemedi seçilen yetkili servisin iş kalitesini ve müşteri memnuniyeti gözler önüne sermektedir. Bu durumda iyi bir servis nasıl olmalıdır derken asıl amaçları tamamen müşterinin memnuniyet seviyesini üst sıralara çıkarmak ve yapılan işlerdeki kalite standartları ile en uygun ve en doğru hizmeti sunmak olacaktır.